Onmisbaar binnen elk evenement

Servicemedewerkers

Servicemedewerkers aanwezig op een evenement van ESG

Het plezier van servicemedewerkers

Positieve ervaringen leiden tot postieve reviews, doorverwijzingen en mond-tot-mond reclame. Een servicemedewerker heeft hier de meeste invloed op. De servicemedewerkers is cruciaal wanneer het aankomt op klantinteracties. Jij wil toch ook je bezoekers zo goed mogelijk ondersteunen?
Servicemedewerkers aanwezig op een evenement van ESG

Servicemedewerkers in dienst

Bezoekers tevreden achterlaten begint met het leveren van de juiste service. Zoals eerder vermeld spelen servicemedewerkers hier een grote rol in. Ze zijn de personen die veel contact hebben met de bezoekers. Alles draait hierbij om gastvrijheid. Zij verwelkomen de gasten, wenden ongewenst publiek af, zijn het aanspreekpunt en het visitekaartje op die dag/avond. De servicemedewerker verricht allerlei taken rondom het evenement, maar omvat ook het oplossen van problemen of het opnemen van klachten.

Servicemedewerkers van ESG

De servicemedewerkers van ESG hebben een ondersteunende functie. Ze zijn multi inzetbaar, stellen zich dienstverlenend op en weten de bezoekers altijd hartelijk te begroeten.ย  Enkele taken die je uit handen kan geven zijn:

  • Het aanspreekpunt zijn voor de gasten
  • Nooduitgangen in de gaten houden
  • Het controleren van bandjes
  • De gastenlijst controleren
  • Bijdragen aan een veilige situatie

Het gaat erom dat de servicemedewerkers de beveiliging ondersteunt. Onze representatieve servicemedewerkers stralen professionaliteit uit en verlenen graag de juiste service. Ze zijn de helpende hand met een glimlach voor jouw evenement!

AANSPREEKPUNT

Wanneer gasten en niet weten waar ze naartoe moeten, dan staat een servicemedewerker paraat. Vragen of opmerkingen over de geboden dienstverlening worden per direct opgelost en dat zorgt voor tevreden bezoekers.

VEILIGHEID CREEร‹REN

Middels servicemedewerkers zorg je ervoor dat er genoeg mensen paraat staan. Ze observeren situaties en houden rekening met de bezoekers. Zo loopt een evenement in de goede banen.

GASTENLIJST CONTROLEREN

Gasten die gespreid binnen komen kunnen apart worden ingecheckt. Ideaal voor bedrijven, bruiloften of andere exclusieve bijeenkomsten. Zo weet je zeker dat de juiste mensen er zijn!

FRONT STAGE STAAN

De servicemedewerkers van ESG kunnen front-stage staan. Je houdt hiermee voor het podium continu toezicht. Ze waken over de veiligheid en indien nodig kunnen ze beveiliging oproepen.

NOODUITGANGEN BEWAKEN

Op het moment van spanningsuitval is er iemand aanwezig en kunnen de aanwezige mensen direct helpen. Er wordt gezorgd dat mensen de beste richting kiezen en dat er niemand door de nooduitgang naar binnen gaat.

UITSERVEREN ITEMS

Of het nou items zijn of eten of drinken is. Dit is een typisch voorbeeld van mensen bedienen en service verlenen. Uiteraard worden de uitgeserveerde items indien nodig ook weer netjes opgehaald.